Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw antwoord er niet bij? Of is iets toch niet helemaal duidelijk? Neem gerust contact met ons op, we horen graag van je.

Bezorgen en verzenden

Ja die bezorgen wij thuis. Op de pagina bezorgen vind je de voorwaarden en tarieven.

In overleg kunnen wij u producten sturen met de pakketdienst. Afhankelijk van de grootte en het formaat, kunnen wij de tarieven opvragen.

Dit is afhankelijk van het product en de leverancier. Voor meer informatie kunt u ons bellen of het contact formulier invullen.

Zodra wij uw bestelling binnen hebben, word u gebeld door de medewerker van de planning. Hier zal in overleg een bezorg- of afhaalafspraak worden gemaakt.

Het is altijd goed om rekening te houden met de breedte van de deuren en het trapgat. Eventuele lastige bochten is ook altijd handig om te vermelden.

Nee, deze nemen wij niet mee.

In overleg is dit vaak mogelijk. Afhankelijk van het artikel, het formaat en het gewicht worden de bezorgkosten bepaald.

Deze zijn inderdaad hoger als u in een flat woont. Onder het kopje ‘bezorging’ vind u de tarieven hiervoor.

U hoeft niet mee te helpen als wij uw bestelling bezorgen.

U hoeft niet de hele dag thuis te zitten want er wordt een tijdsvak met u afgesproken.

Betaling

Ja, de genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Ja, wij vragen om een aanbetaling van 10%. U bent hier echter niet tot verplicht.

U kunt bij ons in de winkel contact betalen of met de PIN. Het is helaas niet mogelijk om met de creditcard te betalen.

Nee, dit is helaas niet mogelijk

Ja, dit kan. De betaling dient dan 3 werkdagen voor bezorging of afhaling te worden voldaan.

Ja, er kan bij aflevering gepind worden.

Nee, u krijgt niet standaard een factuur van ons, maar wel een aflever bon. Mocht u een factuur wensen, kunnen wij deze voor u uitprinten of opsturen.

Winkel en openingstijden

Onder openingstijden vind je al onze openingstijden, inclusief koopzondagen en speciale dagen.

Ja, op de begane etage is alles gemakkelijk te bereiken en wij hebben een lift naar een etage.

Ja, voor de winkel is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Ja, wij zijn geopend op de 1e zondag van de maand, met uitzondering binnen de zomerperiode. Op feestdagen is het afhankelijk. Bekijk hiervoor onze actuele openingstijden.

Ja, wij hebben een speelhoek voor de kinderen.

Bestellen

U heeft een 2-jarige fabrieksgarantie op uw producten. Doorgaans geld dit op de constructie en niet op de stof. Vraag een medewerker in de winkel voor meer informatie.

Ja, sommige producten hebben wij op voorraad. Vraag een medewerker in de winkel voor meer informatie.

Ja, u kunt ons altijd bellen voor meer informatie of in de winkel aan een medewerker uw vragen stellen.

Dit is afhankelijk van het item. Sommige zijn uit de collectie en kunnen niet meer besteld worden, anderen kunnen nog wel besteld worden. Vraag in de winkel op welk model dit van toepassing is.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wel kunt u uit de winkel tijdelijk eentje lenen, maar deze willen we graag wel weer terug hebben.

Dit is afhankelijk van het product wat u heeft besteld. U kunt altijd informeren bij een van onze medewerkers of dit nog mogelijk is.

Ja, uw bestelling kan voor u geannuleerd worden. Hier geld dan wel 30% annuleringskosten voor.

Ja, u kunt uw bezorgadres na bestelling nog wijzigen.

De levertijden zijn afhankelijk van het product. U kunt hier over informeren bij een van onze medewerkers.

Retouren en service

U kunt contact opnemen met de winkel en in overleg wordt er dan gekeken wat de beste plan van aanpak is.